Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część obrazów nie posiada tekstu alternatywnego.
- Niektóre informacje, przyciski, komunikaty przedstawiono jedynie w formie graficznej.
Treści nieobjęte przepisami
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marty Przerwa — mejlowo biuro.zarzadu@mzk.konin.pl lub telefonicznie 63 242 89 42.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Magdalena Przybyła — Prezes Zarządu,
- Adres: ul. Marii Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin,
- mejl: biuro.zarzadu@mzk.konin.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku nie ma windy.
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na żadnym piętrze w budynku.
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Centrum Obsługi Pasażerów, Konin, ul. Dworcowa 6
Do lokalu znajdującego się na parterze w budynku wielorodzinno-usługowym, prowadzi 1 wejście dla interesantów od strony ulicy Dworcowej, ze schodami oraz podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W lokalu nie ma toalet dostępnych dla interesantów.
Przed budynkiem znajduje się parking publiczny z wyznaczonymi 2 miejscami dla osób z niepełnosprawnościami.
Do lokalu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Punkt Sprzedaży Biletów, ul. Wodna 62
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Biuro administracji, Konin, ul. Marii Dąbrowskiej 8
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Centrum Obsługi Pasażerów, Konin, ul. Dworcowa 6
W lokalu znajduje się pętla indukcyjna okienkowa przy oznaczonym stanowisku obsługi interesantów.
W lokalu nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W lokalu można skorzystać z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego on-line.
Punkt Sprzedaży Biletów, ul. Wodna 62
W lokalu nie ma pętli indukcyjnej.
W lokalu nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W lokalu nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego.